Velkommen til åpning av ny utstilling i Kunsthuset i Ørsta lørdag 11. mai kl.12. Tidligere Volda og Ørsta kunstlag stiller ut verk fra samlingene sine for å markere sammenslåingen. Det vil være verk helt tilbake til 2. verdenskrig.
Kategori: Utstilling
Tove Stavem Reite
Utstillinga «På Høge Hælar» heng til laurdag 6. april. V E L K O M E N!
Anne Marit Varpen
Få med deg siste uka med utstilling av Anne Marit Varpens bilder på Kunsthuset i Ørsta.
